2016/12/17

Yıl Sonu Yazısı

Merhaba Blogger'ın sessiz sakin yazarları.
Bir aralar buraya hayatımda olan biten her şeyi şifreli de olsa yazan ben şimdi tek bir kelime yazamaz oldum. Çünkü hayatımda olan bitene yaraşır hiçbir kelime bulamıyorum. Hatta hala hayatta olduğuma inanamıyorum. Bir başkası benim yaşadığım hayatı yaşıyor olsa eminim intihar ederdi.
Kalabalığın içinden "Senin gibi biri ne kadar zor bir hayat yaşıyor olabilir ki?", "Şükretmesini bilmediğin için böyle söylemen normaldir!", "Savaştaki çocukları..." gibi gürültülerin yükseldiğini duyar gibiyim.

Herkesin sorunları ve bu hayatta savaştığı değerler farklıdır. Benden çok daha kötü durumlarla karşı karşıya kalmış insanlara saygı duyuyorum. Ancak uzaktan iyi bir yaşantım varmış gibi gözükse de, açlıktan sürünmesem de, yırtık pırtık kıyafetlerim yoksa da altında ezildiğim baskı ve daha bir çok şey bunu bana söyletiyor.

Yine de burada bunlardan bahsetmeyeceğim. Bu sayfa kişisel sorunlarımın bir aynası değil artık.
Kimse benim sorunlarımı okumak zorunda değil. Okusa da yardımcı olamaz.
Sayfa sıkıcı yazılarla dolar taşar kısaca.
Yaşadığım bir takım olaylar ve geçirdiğim zorlu zamanlardan sonra insanın kendi sorununu ancak kendisinin çözebileceğini anladım. Kara gün dostu diye bir şey yoktur, en azından benim hayatımda.
"Elimden ne gelir ki..." lafını çok duydum. Kara gün dostlarımdan.

Bu lanetli sene de sona yaklaşırken geçen sene yazdığım yeni yıl dileklerinden bahsetmek istiyorum. Elbette hiçbiri gerçekleşmedi... desem yalan olur. Uçarı dileklerim dışında okumak istediğim kitaplar, oynamak istediğim oyunlar gibi benim gerçekleştirebileceğim dilekler kabul edilmiş görünüyor. Onlara dilek denir mi onu da bilmiyorum gerçi.

Ishida Akira'yla tanışmak gibi, Kanada'ya seyahat etmek gibi deli saçması dileklerim var ki bunların da bundan sonra gerçekleşeceğini sanmıyorum.


2016'ya tekmeyi basıp ister istemez, gelecekle ilgili ne kadar umutsuz olmama rağmen 2017'ye umutla bakarken daha minimalist, daha sevimli ve gerçekleştirilebilir dilekler dilemek istiyorum.

Kardeşimin benden daha iyi bir yerlere gelebilmesini ve annemin tüm hastalıklarından iyileşip hayallerindeki yere gidebilmesini diliyorum.
Bir de aklımı başıma toplayabilmeyi diliyorum. Kafamın içindeki sonsuz gürültüden kurtulmak istiyorum.


Hepinize şimdiden mutlu seneler.

3 yorum:

  1. Sana da mutlu seneler Shuu-san~

    YanıtlaSil
  2. Okurken aklımın kıyısında öyle bir düşünce aşikar olmadı. Tatsız bir yıl oldu galiba 2016 çoğu kimse için. Güzel bir yıl geçirmeni diliyorum Shuu, bu senenin izlerini geride bıraktırıp, 'iyiki yaşamışım bu yılı' dedirtecek kadar güzel ve mutlu.

    YanıtlaSil
  3. "Kardeşimin benden daha iyi bir yerlere gelebilmesini " Bunu bende çok isterim senin ve kardeşin adına

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri