2017/07/23

Bu yaz tatili sana ne kazandırdı

Hiçbir şey.
Belki biraz suçluluk duygusu.
Biraz değil. Çok.

Yaz tatili dediğin insanda iyi anılar bırakır.
Arkadaşlarla geçirilen güzel günler. O günleri süsleyen renkli içkiler.
Belki bir yaz aşkı.
Kumsalda çekilen fotoğraflar.

Bense oturmuş geçirdiğim birkaç seneyi düşünüyor ve pişmanlık duyuyorum.
Terslediğim onca insanı düşünüyorum. Arkadaşım olmak isteyen insanları.
Onlara bok gibi davrandığım günleri hatırlıyorum.
Belki onlara neler yaşadığımı anlatabilme şansım olsaydı bana bir ucubeymişim gibi bakmazlardı.
Belki daha çok konuşurduk. Beni görünce yollarını değiştirmek yerine bir merhaba derlerdi.

Ama buna cesaret edebileceğimi sanmıyorum.

Bazen değişmeyi düşünüyorum. Değiştiğimi ve her şeyi yoluna koyduğumu hayal ediyorum.
Sonra bunu yapacak gücün bende olmadığını fark ediyorum.
Her şey için çok geç olabilir.
Gözlerindeki beni değiştiremem.

Arkadaşa ihtiyacım olmadığını söyleyip duran bendim.
Öyleyse neden hala bunlar üzerine düşünüp kendimi sıkıntıya sokuyorum?

Her neyse.
Bu yaz bana can sıkıntısı ve bol bol animeden başka bir şey kazandırmadı.
Size ne kazandırdı?

4 yorum:

  1. İnsanlar karşıdan gelen tanıdık kişi yüzünden yollarını değiştirmiyorlar. Kendileri ne yapacaklarını bilmedikleri için böyle bir seçim yapıyorlar. En azından kendimden böyle biliyorum. Sevdiğim kişiler dışında tanıdığım herkesi görünce yolumu değiştiririm. Onları sevmediğim için değil, onları görünce ne demem gerektiğini bilmediğim için.

    Bu yaz tatili bana çok fazla arkadaşının olması da insanı yorabileceğini anlattı. Bunu bir ego şişirmesi değil, içten bir yakınma. Ayrıca aileyle yapılan tatilin zorluğu olduğu kadar kolaylıklarının da olduğunu gösterdi. Bir de, bu yaz tatili bana klimanın regl ağrısıyla iyi gitmediğini öğretti.

    Pek de anlamlı şeyler değil gibi. Ama aslında bilmediğim şeyleri öğrenmiş oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzlerindeki tiksintiyi görüyorsan işler değişiyor Roromiya. Herkes senin gibi ruhu temiz olabilse keşke.
      Yaz tatilinin insana bir şeyler katması iyidir ufak da olsa :3 Hiç yoktan iyidir!

      Sil
  2. Tanıdığım insanların beni görünce yollarını değiştirmesi veya beni görseler de görmemiş/tanımıyormuş gibi yapmaları beni komik bir şekilde rahatlatıyor. Çünkü geneli geçmişte kalmış ve artık samimi olmadığım/sık sık konuşmadığım kişiler. Yanıma gelip konuşmaya çalışanlarla ise sürekli bir tuhaflık oluyor. (Awkward anlar..) Bu yüzden rahatlıyorum. Tanıdığım insanlarla bile telefonda konuşurken bile tuhaf hisseden bir insan olduğumdan sanırım normal..

    Bu yaz tatili bana da bir şey kazandırmadı. Şuana kadar fazla bir şey yaptığım söylenemez. (Büyük ihtimalle geri kalanda da bir şey yap(a)mayacağım.)
    Ama şunu anladım, hala denize girdiğimde yanımda makarna gibi beni suyun üzerinde tutan bir şey olduğu halde tedirgin oluyorum ve arada boğuluyormuş gibi hissediyorum. Yaşasın yüzememek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tanıdığın insanları her gün görüyorsan ve onlarla aynı sınıfı paylşıyorsan ve birkaç sene daha paylaşacaksan aşırı derecede sinir bozucu oluyor. Kaçıp gidesin geliyor.
      Ahh o deniz tedirginliği bende de var. Hala derinlere gidemem (zaten yüzme bilmiyorum ;v;) ve ek olarak üzerime atlayıp beni suyun altına çekmekten hoşlanan bir kız kardeşim var. Hayat çok acı. sfgsfd

      Sil

Tasarım: Zuri